بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۷۲۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بررسی طرح تحول صنایع‌دستی استان با رویکرد توسعه آموزش در شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ در جلسه با کارکنان معاونت صنایع‌دستی گفت: طرح تحول صنایع‌دستی استان اردبیل با رویکرد توسعه آموزش در شهرستان‌ها در حال بررسی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در شرایط کنونی و به دلیل کمبود نیروی انسانی برون سپاری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد تنها راه توسعه آموزش صنایع‌دستی است و ما در طرح تحول صنایع‌دستی به دنبال توسعه این ظرفیت هستیم.

او تاکید کرد: در این روند تامین مواد اولیه، معرفی مربی‌های واجد شرایط و نظارت بر کیفیت آموزش برعهده اداره کل میراث‌فرهنگی و ادارات شهرستان‌ها خواهد بود تا سطح آموزش‌ها در این حوزه در سطح مطلوب باشد.

محمدی ادیب با اشاره به قول مساعد استاندار اردبیل برای تامین مالی نیاز‌های حوزه آموزش صنایع‌دستی، ادامه داد: مشکلات و کمبود‌های مراکز آموزش صنایع‌دستی در شهرستان‌ها توسط همکاران معاونت صنایع‌دستی احصا شده و با رفع این مشکلات شرایط را برای ایجاد یک جهش در امر آموزش صنایع‌دستی آماده می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین درمورد شهر‌های ملی صنایع‌دستی گفت: تا کنون در حدی که باید از ظرفیت شهر‌های ملی صنایع دستی در استان اردبیل استفاده نشده است و یکی از برنامه‌های مهم در طرح تحول صنایع‌دستی استان ساماندهی شهر‌های ملی صنایع‌دستی و حرکت به سوی جهانی شدن این شهرهاست.
توحید سیف

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر